Meny hiver fordelskortet frem fra gemmerne

Detailkæden genindfører sit medlemskort efter at have fået ekstra ressourcer til at tilbyde de personlige tilbud til kunderne.
Nu er der igen medlemskort i Meny. | Foto: Presse/Dagrofa
Nu er der igen medlemskort i Meny. | Foto: Presse/Dagrofa

Efter at være gemt væk for en stund, relancerer Dagrofas detailkæde Meny sit medlemskort, Menykortet.

Det giver kædens medlemmer en række personlige tilbud, skriver Dansk Handelsblad.

Menykortet bliver for kunderne helt det samme, men bag scenetæppet har kæden opgraderet de tekniske muskler.

Datakraften er blevet tunet så man kan tilbyde kunderne endnu mere skræddersyede tilbud. Det fortæller kædens marketing- og onlinedirektør Christian Higraff, til bladet.

"Vi har udskiftet den motor, der beregner tilbuddene i forhold til kundens købemønster, så det er blevet bedre til at snakke med systemerne bagved, siger han," siger han.

7 skarpe til Coop-direktør efter stor rokade

Detailkæderne taber på onlinesatsninger

Specialøl kan udgøre 30 pct af værdien af ølsalget i 2020

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også