Coop siger helt farvel til trykte reklameaviser

Det bliver slut med at bladre i trykte tilbudsaviser fra Coops supermarkedskæder inden for de næste år.
Foto: Thomas Lekfeldt/Polfoto
Foto: Thomas Lekfeldt/Polfoto
AF RITZAU

Coop vil sige helt farvel til den trykte papiravis inden for de næste år. Det sker som led i en ny strategi, oplyser Coop i en pressemeddelelse.

Der er tale om at udvikle organisationen, så vi bedre kan leve op til forbrugernes krav i fremtiden, siger Peter Høgsted, administrerende direktør i Coop i en pressemeddelelse.

"Vi tror, at de vil have mindre papir, men mere smarte løsninger til kommunikation, betaling med videre via deres smartphones. Med den nye organisation gør vi Coop klar til fremtiden," siger han.

Coop vil arbejde hen mod mere målrettet, digital kommunikation mod den enkelte forbruger, men har endnu ikke sat en fast dato for, hvornår den sidste trykte tilbudsavis rammer postkasserne.

Lidl smutter fra reklameordning 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også