FødevareWatch

De lokale købmænd skal sælge nyt Spar-koncept

Der er stort fokus på livet uden for de større byer i nyt Spar-koncept, og de 121 købmænd i Dagrofa-kæden kommer til at spille central rolle i den indsats, som skydes i gang med en kampagne.

De 121 Spar-købmænd får plads på butiksskiltene i forbindelse med at Dagrofa markedsfører opgraderede butikker.

Både indpakning og indhold er nyt i landets 121 Spar-butikker, når de alle har fået den store make over, som Dagrofa-koncernen har investeret et tocifret millionbeløb på at gennemføre.

Fredag skyder Dagrofa-koncernen gang i en større kampagne på tv og i aviser, som skal bringe nyheden om det nye Spar-koncept helt ud til de danskere, som detailkoncernen satser på, skal holde butikkernes hjul igang.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier