Kaffeselskab: Mere modvind til billigste kaffemærker

Et ryk mod private label-kaffe i 2023 er afløst af modsat trafik mod højere kvalitet igen, lyder det fra adm. direktør Tom Faurschou fra Lavazza Denmark.
Foto: Christian Falck Wolff
Foto: Christian Falck Wolff

Markedet for egne mærker blæste afsted i løbet af 2023 i dagligvarekæderne. Over en bred kam blev sortimentet sendt i retning af flere såkaldte private label-varer - også på kaffefronten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også