Salling sænker som led i sin Priskrig-kampagne endnu engang priserne.
Det sker fredag under Netto-kæden, skriver kædedirektør i Netto, Braw Bakir, der i et opslag på LinkedIn gentager Salling-topchef Anders Haghs budskab om, at ”planen virker.”
”Priskrig betyder, at vi sætter den laveste normalpris på markedet på de godt 100 mest populære dagligvarer - rykker andre ned på samme niveau eller går under, sætter vi priserne endnu længere ned og giver en garanti for, at pågældende varer fås billigst hos os.”
”Her til morgen har vi justeret priserne igen for at overholde vores løfte, og det betyder, at prisen på den samlede Priskrigs-kurv nu er faldet med knap 15 pct. På enkeltvarer er prisen faldet med over 25 pct.,” skriver Braw Bakir videre i opslaget.
”Priskrig virker” meddeler Salling-topchef
Han slutter opslaget af med en opfordring til leverandørerne:
”Vi håber, at leverandørerne ser med og også vil bidrage til, at danskerne kan få endnu billigere dagligvarer.”