Netto bliver hovedsponsor for fodboldklub

Nettos logo skal pryde trøjen på både herre og dameholdet, som henholdsvis forsøger at komme tilbage i Superligaen og forsvare mesterskabstitlen i Gjensidige Kvindeliga.
Foto: Lars Poulsen
Foto: Lars Poulsen

Netto skal fremover være hovedsponsor for HB Køge.

Det skriver Henrik Vinther Olesen, der er vice president for Salling Group, på sin LinkedIn-side.

”I dag er en af Vestegnens helte træner for HB Køge, arvtageren efter Herfølge, med ambitioner om at vende tilbage til bedste række. Og på kvindesiden er HB Køge forsvarende mestre, så det er en ambitiøs fodboldklub, som i dag har fået ny hovedsponsor: Netto Salling Group,” skriver Henrik Vinther Olesen.

Om samarbejdet skriver Braw Bakir, der er adm. direktør i Netto, på sin Linkedin:

”Et strategisk samarbejde, der bl.a. betyder, at Netto-logoet vil pryde spillerbluserne på både dame- og herresiden i HB Køge, der huserer i henholdsvis landets bedste og næstbedste række. Det er blot nogle af elementerne i samarbejdet, som vil komme begge parter til gode.”

I dag er tidligere Brøndby- og Liverpoolprofilen Daniel Agger cheftræner for HB Køges herrehold. Klubben spiller i dag i den danske 1. division. I sidste sæson blev holdets kvindehold danske mestre.

Tilbudsjagten er nu også gået ind på Coops egne mærker

Nye butikstyve går efter hverdagsvarer

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

For abonnenter