FødevareWatch

Netto bliver hovedsponsor for fodboldklub

Nettos logo skal pryde trøjen på både herre og dameholdet, som henholdsvis forsøger at komme tilbage i Superligaen og forsvare mesterskabstitlen i Gjensidige Kvindeliga.

Foto: Lars Poulsen

Netto skal fremover være hovedsponsor for HB Køge.

Det skriver Henrik Vinther Olesen, der er vice president for Salling Group, på sin LinkedIn-side.

”I dag er en af Vestegnens helte træner for HB Køge, arvtageren efter Herfølge, med ambitioner om at vende tilbage til bedste række. Og på kvindesiden er HB Køge forsvarende mestre, så det er en ambitiøs fodboldklub, som i dag har fået ny hovedsponsor: Netto Salling Group,” skriver Henrik Vinther Olesen.

Om samarbejdet skriver Braw Bakir, der er adm. direktør i Netto, på sin Linkedin:

”Et strategisk samarbejde, der bl.a. betyder, at Netto-logoet vil pryde spillerbluserne på både dame- og herresiden i HB Køge, der huserer i henholdsvis landets bedste og næstbedste række. Det er blot nogle af elementerne i samarbejdet, som vil komme begge parter til gode.”

I dag er tidligere Brøndby- og Liverpoolprofilen Daniel Agger cheftræner for HB Køges herrehold. Klubben spiller i dag i den danske 1. division. I sidste sæson blev holdets kvindehold danske mestre.

Tilbudsjagten er nu også gået ind på Coops egne mærker

Nye butikstyve går efter hverdagsvarer

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier