FødevareWatch

Tilbudsjagten er nu også gået ind på Coops egne mærker

Ikke nok med at forbrugerne primært går efter Coops egne mærker, ser dagligvarekoncernen nu også, at de største stigninger ligger indenfor de billigste private label-mærker.

Per Thau, koncerndirektør, Coop | Foto: Stine Bidstrup/ERH

At krisen har sendt dagligvareforbrugerne på tilbudsjagt, over mod discountbutikkerne og mod mere såkaldt private label - altså kædernes egne mærker - kommer nok bag på de færreste efterhånden.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier