Dagrofa-kæderne Spar, Min Købmand og Let-Køb får per 21. november ny kommerciel chef i form af Kim Scheuer Nielsen.
Det oplyser hovedpersonen i et opslag på LinkedIn.
”Jeg får det overordnede ansvar for marketing, sortiment og fagchefer i alle tre kæder, samt kædeansvaret for Let-Køb. Det bliver fedt at komme tilbage til det stærke team i SML, kollegaerne i Dagrofa og ikke mindst Danmarks bedste lokale købmænd,” skriver Kim Scheuer Nielsen i opslaget, hvor det videre lyder:
”Det bliver fantastisk at blive en del af holdet - og være med til at fortsætte den flotte udvikling og rejse, som kæderne er på.”
Kim Scheuer Nielsen var mellem 2016 og 2021 ansat i Dagrofa - først som marketingchef for Spar og Min Købmand, dernæst som salg- og marketingdirektør for Spar, Min Købmand og Let-Køb, og sidst som konstitueret kædedirektør og salg- og marketingdirektør for de tre kæder.
Senest har han været kommerciel chef for Zoologisk Have.
Dagrofa Foodservice har doneret tonsvis af mad til organisation for hjemløse
Dagrofa løber fra aftaler med deres leverandører: Vil betale mindre for varerne
Dagrofa søsætter miljøtiltag for kaffekapsler