FødevareWatch

Wolt Market-chef: "Vi skal sørge for at vi ikke bliver magelige"

Wolt Market skal være på tæerne konstant, hvis selskabet skal vinde kampen om kunderne i det hastigt voksende quick commerce-marked. Sådan lyder det fra dansk chef, der netop har åbent to nye butikker og betegner 2022 som et investeringsår.

Mikkel Freiesleben, der tidligere har været en del af ledelsen i Aldi i Danmark, står i spidsen for Wolt Market herhjemme. | Foto: Wolt Market/PR

Der sker i øjeblikket flere rystelser på quick commerce-markedet herhjemme, hvor spillere som Wolt og Gorillas det seneste års tid har forsøgt at få fodfæste.

I slutningen af juni meddelte Foodora, der er en del af tyske Delivery Hero, at selskabet planlægger en satsning i Danmark, efter det har opkøbt Hungry.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier