Dagrofa Foodservice vinker pr. 1. april farvel til sin kommercielle direktør gennem to år, Peter Løth.
Det skriver hovedpersonen selv i et opslag på LinkedIn.
”Fire fantastiske år blev det til i Dagrofa, hvor jeg har løst forskellige, spændende opgaver bl.a. som direktør for Prima Frugt A/S. Designet og gennemført et stort synergi- og optimeringsprojekt på tværs af foodservice og detail. Været kommerciel direktør i Dagrofa Foodservice med ansvar for kategori, privat label, pricing, marketing, kommerciel udvikling og haft roller i bestyrelserne i de 5 specialistselskaber under Dagrofa Foodservice,” skriver Peter Løth i opslaget.
Årsagen til Peter Løths Dagrofa-exit fremgår ikke af opslaget. Den nu tidligere kommercielle direktør skriver dog, at han er ”nysgerrig på, hvad min næste jobmæssige udfording skal være.”
Dagligvarehandlen har forsøgt at få en kommentar fra Dagrofa Foodservice, der i en mail svarer:
”Vi kan bekræfte, at vi har stoppet samarbejdet med Peter Løth. Derudover har vi ikke yderligere kommentarer.”
30.000 varenumre og tre fyrtårne skal sikre Dagrofa succes i foodservice
Dagrofa leverer første overskud siden 2012
Dagrofa-ejer kommer solidt ud af 2021