30.000 varenumre og tre fyrtårne skal sikre Dagrofa succes i foodservice

Der er lidt langt mellem de konkrete tal, men efter et rigtig svært 2020 er Dagrofa Foodservice kommet delvist tilbage på sporet i 2021. Topchef Tomas Pietrangeli sætter ord på, hvordan konkurrencen med Dansk Cater og Hørkram skal tages op.
Foto: Gregers Tycho/ERH
Foto: Gregers Tycho/ERH

I et 2021, hvor Dagrofa som koncern samlet leverede det første overskud siden 2012, har foodservice-forretningen stadig været udfordret, som det i meget høj grad også var tilfældet i coronaåret 2020. Her drattede omsætningen med 820 mio. kr. på grund af diverse nedlukninger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter