FødevareWatch

30.000 varenumre og tre fyrtårne skal sikre Dagrofa succes i foodservice

Der er lidt langt mellem de konkrete tal, men efter et rigtig svært 2020 er Dagrofa Foodservice kommet delvist tilbage på sporet i 2021. Topchef Tomas Pietrangeli sætter ord på, hvordan konkurrencen med Dansk Cater og Hørkram skal tages op.

Foto: Gregers Tycho/ERH

I et 2021, hvor Dagrofa som koncern samlet leverede det første overskud siden 2012, har foodservice-forretningen stadig været udfordret, som det i meget høj grad også var tilfældet i coronaåret 2020. Her drattede omsætningen med 820 mio. kr. på grund af diverse nedlukninger.

Ifølge topchef Tomas Pietrangeli er man i det forgangne år kommet tilbage på en del af sporet, men også sidste år var der udfordringer med nedlukninger, som sætter sig i de tal, han ikke sætter så mange ord på i forbindelse med dagens regnskab.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Seafood Danmark holder døren åben for opkøb

Norsk ejer har udstukket ambitiøs vækstkurs for hele koncernen, der samtidig skal strømlines mere, og det danske milliardselskab skal med på farten. Målsætningen er at vokse med både organisk vækst og opkøb som en del af planen, fortæller bestyrelsesformand.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier