FødevareWatch

Lang underskudsperiode er ovre for Kvickly - nu står fremtiden på vækst

I kædens nye 2025-strategi er det planen at øge markedsandele, og at overskuddet skal vokse år for år, siger kædedirektør Torben B. Andersen.

Torben B. Andersen skiftede til jobbet som kædedirektør for Kvickly i forbindelse med den store Coop-rokade i efteråret 2020. | Foto: PR/Coop

Vækst og en større markedsandel er på programmet i Kvicklys strategiperiode for de næste tre år.

Siden kæden blev grundlagt i 1961, har der i langt de fleste år af kædens historie, været underskud i forretningen. De seneste to år er udviklingen dog vendt, og i 2021 vil kæden præsentere endnu et positiv bundlinje ovenpå overskuddet på over 100 mio. kr. fra 2020.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Gorillas fyrer 300 ansatte – fremtid i Danmark er uvis

Hård konkurrence på ”last mile delivery”-markedet får tyske Gorillas til at skære til og sadle om. Fremover vil fokus være på Tyskland, Frankrig, Holland, Storbritannien og USA, mens fremtiden for den danske forretning hænger i en tynd tråd.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier