FødevareWatch

Irma skruer op for markedsføringen og ned for priserne

Flere nye og billige varer samt mere markedsføring skal bringe Irma i mål med stor ambition på det økologiske felt.

I et forsøg på at nå ambitionen om være den første traditionelle supermarkedskæde, hvor halvdelen af fødevaresalget er økologisk, skruer Irma i januar ned på priserne på en lang række varer hver søndag.

Nærmere betegnet bliver priserne hver søndag på 2400 økologiske varer reduceret med 20 pct., og målet er at teste, hvor meget rabatten kan gøre for de københavnske kunders lyst til at købe mere økologi, hedder det i en pressemeddelelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier