FødevareWatch

Dagrofa lancerer CSR-strategi på tværs af alle områder

Alle forretningsenheder under dagligvarekoncernen skal under en samlet plan nå fælles mål for forretningen, der blandt andet tæller høje ambitioner på det plantebaserede område. 

Foto: Janus Engel/Ritzau Scanpix

Dagrofas enheder skal samles under en fælles CSR-strategi. Det vil fremover betyde en fælles rød tråd for alle koncernens enheder som logistik, foodservice og kæderne, skriver Dagrofa i en pressemeddelelse.

Strategien fokuserer på tre hovedområder under overskrifterne klima og bæredygtig energi, folkesundhed og ansvarligt forbrug og bæredygtig udvikling lokalt.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier