FødevareWatch

Onlinesalget med dagligvarer taber fart efter hastig corona-vækst

En ny prognose forudser, at onlinesalget med dagligvarer vil stige hastigt de næste 10 år. Koncernchef Per Bank i Salling Group deler ikke den forudsigelse - baseret på den aktuelle udvikling og uagtet, at hans koncern fortsat vokser i det digitale salg.

Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Onlinesalget med dagligvarer til danskerne vil ifølge en ny prognose stige hastigt de kommende år. De seneste måneders udvikling har dog reduceret en smule i forventningerne til den samlede udvikling. Til gengæld er der i prognosen skruet op for en forudsigelse om, at der samtidig kommer endnu flere fysiske butikker i dagligvarehandlen.

Konsulenthuset Retail Institute Scandinavia har netop udgivet en årlig analyse med bud på de næste 10 års fremtid i dagligvarehandlen under titlen "Kampen om Kurven".

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier