FødevareWatch

Tendensen fortsætter: Supermarkeder vinder markedsandele fra discount

Forbrugere har under coronakrisen lagt flere indkøbskroner end tidligere i dagligvarekæderne. Især supermarkederne har i årets første del vundet terræn.

Foto: Annika Byrde

Flere af landets supermarkedskæder har under pandemien kapret en større andel af væksten i danskernes indkøb end de ellers så succesfulde discountkæder.

Sådan lyder meldingen fra flere dagligvarekæder om den bemærkelsesværdige udvikling, som tog fart først på året og ser ud til at holde ved på bagsiden af krisen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Frosset kaffekoncept henter stor investering

Folkene bag et amerikansk kaffekoncept, hvor man lynfryser friskristede kaffebønner, så de holder mere af smagen, har hentet, hvad der svarer til knap 225 mio. kr. i en investeringsrunde.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier