
De danske 7-Eleven-butikker har et solidt greb om danskernes hurtige indkøb på vej fra a til b. Og lyse fremtidsudsigter får nu kæden til at ville intensivere sit fokus på sunde salater og bæredygtige produkter.
Hen over sommeren begyndte salget i de danske 7-Eleven butikker at normalisere sig, hvilket måske er at underspille salget, for adm. direktør Jesper Østergaard forventer, at kæden i 2021 vil kunne nå samme omsætning som i rekordåret 2019.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra FødevareWatch
7-Eleven har meldt omfattende hackerangreb til politiet
Kriminelle har ifølge 7-Eleven tiltvunget sig adgang til kædens netværk og låst systemer.