FødevareWatch

Tysk detailkæde har succes med digital satsning

Detailkæden Rewe satser milliarder på at digitalisere virksomheden, og koncernen vil fremover også være teknologileverandør.

Foto: Oliver Berg/AP/Ritzau Scanpix

Den tyske detailkæde Rewe har store digitale ambitioner, der rækker ud over driften af over 3300 butikker i Tyskland.

Rewe-koncernen, der er den næststørste tyske supermarkedskæde efter Edeka, har nemlig ambitioner om at kaste sig hårdere ind i teknologiudvikling med divisionen Rewe Digital, der ifølge topchef Lionel Souque skal tilføres flere hundrede millioner euro.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Danpo-ejer snupper ny topchef fra Danish Crown

Kyllingekoncernen Scandi Standard har fundet afløseren til Leif Bergvall Hansen, der tidligere på året stoppede som adm. direktør. Den nye direktør har stor erfaring fra kødbranchen og erfaring med at få virksomheder til at vækste, lyder begrundelserne for ansættelsen.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier