FødevareWatch

Tysk detailkæde har succes med digital satsning

Detailkæden Rewe satser milliarder på at digitalisere virksomheden, og koncernen vil fremover også være teknologileverandør.

Foto: Oliver Berg/AP/Ritzau Scanpix

Den tyske detailkæde Rewe har store digitale ambitioner, der rækker ud over driften af over 3300 butikker i Tyskland.

Rewe-koncernen, der er den næststørste tyske supermarkedskæde efter Edeka, har nemlig ambitioner om at kaste sig hårdere ind i teknologiudvikling med divisionen Rewe Digital, der ifølge topchef Lionel Souque skal tilføres flere hundrede millioner euro.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Isproducenterne melder klar til at kæmpe om sommermarkedet

De danske isproducenter forventer, at de får en af de bedste sæsoner nogensinde, og alle har de en formel for, hvordan de skal vinde danskernes gunst. Der er dog ikke én formel, der er ens, men der er utallige nye produkter og tiltag på vej.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier