FødevareWatch

Britisk onlinesupermarked vil investere milliarder i ny vækst

Britiske Ocado har haft et forrygende år med stor salg af dagligvarer online. Selskabet planlægger en ny bølge af investeringer.

Foto: Ocado/Reuters/Ritzau Scanpix

Køb dagligvarer på nettet og få dem bragt ud. Briterne har i høj grad kastet sig over nethandlen det seneste år, hvilket har løftet salget i onlinesupermarkedet Ocado med 35 pct. i seneste årsregnskab. Det skriver Financial Times.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Horestas nye direktørtrio: Vi skal blive skarpere

INTERVIEW: Horesta er på mange måder den ønskede fælles indgang for hotel- og restaurationsbranchen, men ifølge organisationens tre nye direktører er der dog steder, hvor der kan strammes op. ”Vi er en Ferrari, der kører på to ventiler i stedet for otte,” lyder det.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier