FødevareWatch

Kundeboost sender Nemlig.com år foran tidsplan

Med en kundetilstrømning som på rekordtid er fordoblet, er onlinesupermarkedet år foran tidsplanen. Nu er spørgsmålet, hvordan man holder kunderne i butikken.

Foto: PR/Nemlig.com

Corona-krisen har mere end fordoblet antallet af kunder i onlinebutikken Nemlig.com – og det til et punkt, hvor onlinesupermarkedet befinder sig to år foran tidsplanen.

Det fortæller adm. direktør Stefan Plenge til Børsen, hvor han samtidig lægger vægt på, at udfordringen i fremtiden er at sørge for, folk bliver ved med at handle i butikken.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Daloon klar til langt sejt træk på indtjeningen

Der er for første gang i flere år overskud i forårsrulleselskabet. Nu skal der fokus på at skabe mere værdi og erobre marked indenfor blandt andet foodservice, lyder meldingen fra Daloon-direktør.

Palsgaard får lov til at fyre med LPG

En række virksomheder har ansøgt Miljøstyrelsen om lov til at bruge andre energiformer i deres produktion. Styrelsen har nikket til ingrediensvirksomhedens Palsgaards ansøgning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier