Coop-formand: Vi må speede op for discount efter coronakrisen

Interview: Bestyrelsesformand Lasse Bolander og den danske dagligvaregigant Coop Danmark opruster discountkæden Fakta, der har haft år med hårdt pres. Samtidig er han sikker på, at coronakrisen sætter permanent fart på onlinehandel med dagligvarer.
Lasse Bolander har siden 2008 været formand for Coop Danmark | Foto: Stine Bidstrup/ERH
Lasse Bolander har siden 2008 været formand for Coop Danmark | Foto: Stine Bidstrup/ERH
AF JESPER OLESEN

Coronakrisen vender rundt på mange ting. På samme tid skubber kampen mod den verdensomspændende virus også øget fart i tiltag, som måske ellers ville tage længere tid at få foldet ud. Det gælder i hvert fald i den danske dagligvarekoncern Coop Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg