Coops kinesiske satsning er lukket

Efter et 2018 med tocifret millionunderskud valgte Coop sidste år at trække stikket på ambitionen om at etablere eksport af Irma- og Coop-brandede varer til Kina. "Det var mere end – på godt jysk – bøvlet," erkender finansdirektør.
Foto: Jørgen Rudbeck
Foto: Jørgen Rudbeck

Ambtionerne om salg af Coop-produkter i Kina er slut. I hvert fald for nu.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også