Coronakrisen får Dagrofa på nye tanker med onlinesalg og udbringning

Dagrofa med flere dagligvarekæder arbejder på at vende et fortsat millionunderskud og komme af med gæld. Den aktuelle krise kan dog få selskabet til at udvide salgskanalerne.
Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix
Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix
AF JESPER OLESEN

Selvom fokus er på at vende millionunderskud i de nuværende aktiviteter ser købmandskoncernen Dagrofa, at coronakrisen skaber nye krav fra forbrugerne. Fremtidens drift kan derfor komme til at indebære en digital satsning på salg af dagligvarer og udbringning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også