Gourmetmad trækker kunder ind i discountbutikker

Netto-kæden udvider samarbejdet med Løgismose om fødevarer, der skal være med til at tiltrække flere forbrugere i et presset marked.
Netto-kæden under Salling Group har discountbutikker i Danmark, Tyskland og Polen. | Foto: Laura Bisgaard Krogh/ERH
Netto-kæden under Salling Group har discountbutikker i Danmark, Tyskland og Polen. | Foto: Laura Bisgaard Krogh/ERH
AF JESPER OLESEN

Discountkæder bruger gourmetmad og luksusvarer som salgsvåben i kampen om de danske forbrugere. Den største kæde, Netto, udvider derfor nu samarbejdet med dens leverandør af netop de produkter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også