Ristede larver med smag af sour cream, rom-flødeost og økologisk kaffe fra Nicaragua.
Det er nogle af de produkter, som kan købes i Coops nye onlinebutik for fødevarer, der er blevet crowdfundede gennem platformen Coop Crowdfunding.
Det oplyser Coop Danmark i en meddelelse.
Nicolai Jæpelt, der er crowfunding-chef hos Coop, fortæller, at butikken skal være en vej for producenterne til hurtigt at sende deres produkter ud til kunderne og teste efterspørgslen.
"Derudover får private mennesker direkte indflydelse på, hvad der kommer af varer i vores online-butik, samtidig med at de får mulighed for at købe produkter, de selv har været med til at finansiere, uanset hvor i landet de bor," siger han i meddelelsen.
Selve butikken ligger på Coops brede onlinebutik, Coop.dk Mad. Når et projekt fremover når i mål med finansieringen gemmen crowfundingplatformen, vil ejerne blive tilbudt at sælge produkt i onlinebutikken.
Dagligvarehandel på nettet vokser blandt danskerne
Coop klar med nyt tiltag i københavnsk onlinekrig
Coop efter måltidskassesats: "Vi er forbløffende hurtigt kommet op og blande os med de mere etablerede spillere"