FødevareWatch

Stille start på året for britiske Tesco

Med en like-for-like vækst på kun 0,2 pct. har første kvartal ikke været noget brag i den britiske detailkoncern Tesco.

Foto: Alastair Grant/AP/POLFOTO/arkiv

I det der betegnes som et dæmpet britisk detailmarked, har landets største detaiilkoncern, Tesco, afleveret et kvartalsregnskab for sit første kvartal med en vækst på kun 0,2 pct.

Det skriver The Grocer.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Dansk Dr Oetker-chef stiger i graderne

Efter fire år med ansvar for Storbritannien og Irland rykker Georg Heerdegen Parsbo fra nytår op i hierarkiet og ind i toppen af det tyske hovedkontor i Dr. Oetker.

Meyers har fået data på menuen for at holde på kunderne

Fødevarekoncernen har over de sidste to år arbejdet på digitale løsninger, der giver mere viden om, hvor mange der bestiller maden og om de kan lide den. "Det er en helt ny virkelighed for os og åbner for aftaler lang tid i forvejen med grossisterne," siger Meyers kommercielle direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier