Indtil videre har idefolkene bag prisportalen Dinkurv.dk samlet 35.000 dagligvarer fra danske onlinesupermarkeder som Nemlig.com, Coop Mad, Rema 1000, Osuma og inden længe Bilka To Go. Dermed er grundlaget for en egentlig prisportal på nettet lagt.
Det skriver Berlingske.
"Vores ambition er at være indgangen til al online dagligvarehandel i Danmark og at gøre danskerne i stand til at spare både tid og penge på deres dagligvarer. Vi prøver at skabe transparens omkring priser og muligheder, når du vil handle ind og være en slags avanceret pricerunner for dagligvarer," siger Thomas Dahl, der er medstifter og adm. direktør for Dinkurv.dk.
Ifølge beregninger foretaget af Dinkurv.dk kan brugerne typisk spare op mod 10 pct. på valget af onlinebutik, og yderligere 10 pct. ved at vælge tilbud eller billigere alternativer, som portalen anbefaler.
Onlinemarkedet for dagligvarer udgør stadig kun omkring 2 pct. af det samlede dagligvaremarked.
Netsupermarked splitter op og vinker farvel til logistikforretning
Salling-chef har digital satsning i ærmet
Nemlig-direktør: "Vi skal kæmpe benhårdt for at fastholde vores position"