Salling-chef har digital satsning i ærmet

En del af Saling Groups overskud fra 2018 skal bruges på offensive investeringer "i digitale løsninger samt i øget salg af dagligvarer online." Per Bank er tilbageholdende med at blive mere konkret, men fremhæver gerne eksisterende tiltag på den digitale front.
Per Bank (tv), adm. direktør i Salling Group, sammen med formand Nils Smedegaard Andersen. | Foto: Niels Hougaard Ritzau Scanpix
Per Bank (tv), adm. direktør i Salling Group, sammen med formand Nils Smedegaard Andersen. | Foto: Niels Hougaard Ritzau Scanpix

En del af pengene fra det lune 2018 Salling Group-regnskab, som blev præsenteret fredag, skal bruges på fysiske opgraderinger i den Netto-kæde, som efter salget af Netto Sverige nu udgøres af omkring 1350 butikker i Danmark, Polen og Tyskland.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også