FødevareWatch

Salling-chef har digital satsning i ærmet

En del af Saling Groups overskud fra 2018 skal bruges på offensive investeringer "i digitale løsninger samt i øget salg af dagligvarer online." Per Bank er tilbageholdende med at blive mere konkret, men fremhæver gerne eksisterende tiltag på den digitale front.

Per Bank (tv), adm. direktør i Salling Group, sammen med formand Nils Smedegaard Andersen. Foto: Niels Hougaard Ritzau Scanpix

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier