Butikskæden Matas mærker en øget efterspørgsel efter convenience, og derfor introducerer kæden nu abonnementsløsninger. I første omgang fokuserer selskabet på salg af helse- velværeprodukter som fiskeolie, multivitamin og kalk.
"Vi kan se, at der er en stor efterspørgsel efter convenience-koncepter, der gør hverdagen nemmere og billigere for travle familier. Det er baggrunden for, at vi nu på Matas.dk tilbyder vores kunder at sætte udvalgte produkter i abonnement," udtaler Brian Andersen, direktør for internethandel hos Matas, i en pressemeddelelse.
Kunderne får gratis levering og 20 pct. rabat på de produkter, der sættes i abonnement, oplyser Matas.
"I modsætning til andre på markedet, satser vi på en model, der bliver 100 procent tilpasset den enkeltes behov. Vil man f.eks. have fiskeolie og multivitamin en gang i kvartalet, er det det man kan få", udtaler Brian Andersen i meddelelsen.
Matas køber dansk onlinebutik med helsekost for 130 millioner
Nemlig.com tromler frem med måltidskasser
7-Eleven lander dansk rekordresultat