Coop-direktør: Nyt koncept er i 50 butikker næste år

Med præsentationen af Bestil & Hent er den største udfordring for det nye koncept overvundet. Nu handler det om at få fart under udrulningen, så lokale brugsforeninger og forbrugere får øjnene op for onlinemulighederne.
Foto: COOP/Henrik Frydkjær
Foto: COOP/Henrik Frydkjær

Coops nye onlinetiltag, hvor kunderne kan bestille lokale supermarkedsvarer på nettet og enten få dem leveret eller selv hente dem ved butikken, skal sætte stor fart under kendskabet til onlinehandel med fødevarer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter