Flere danskere køber mad på nettet

Onlinesupermarkedet Nemlig.com melder om hastig vækst de første fire måneder af 2018.
Foto: Ritzau Scanpix/Linda Kastrup
Foto: Ritzau Scanpix/Linda Kastrup
AF JESPER OLESEN

Selvom nethandel med dagligvarer fortsat kun udgør en mindre del af det samlede danske marked, er der hastig vækst hos flere aktører. Det gælder ikkke mindst selskabet Nemlig.com.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også