Den familieejede virksomhed Fleggaard, der er kendt for sin grænsehandel, vil nu styrke koncernen gennem onlinehandel. Den nyeste satsning er et onlineunivers for kæledyr ved navn Petimo, der blandt andet sælger dyrefoder.
Det fortæller adm. direktør for Fleggaard Holding A/S, Jens Klavsen, til JydskeVestkysten, hvor han også uddyber sin begejstring for onlinehandel, som blandt andet stammer fra erfaring med en tilbygningen til forretningen Harrislee:
"Her har vi været ved at drukne i vores egen succes, efter at vi har indført såkaldt Click & Collect. Vi tager slæbet for kunderne, som så bare kan hente deres bestilte varer hos os. Vi kan virkelig flytte noget ved digitalisering," siger Jens Klavsen, der overfor avisen fortæller, at Petimo-portalen er forløberen for en større onlinesatsning, som vil blive offentliggjort om kort tid.
Dertil oplyser han, at koncernen også har planer om lave en onlineshop inden for reservedele og tilbehør.
Fleggaard-direktør siger stop: "Jeg har mistet motivationen"
Coop: Banks grænseforslag er ikke den rette løsning
Købmænd ser muligheder i Per Banks grænseforslag
Norsk-svensk grænsehandel slår alle alkoholrekorder