Polsk, svensk og tysk sats skal bringe Dansk Supermarked ny vækst

Selvom Dansk Supermarked i det forgangne år er vokset i det danske dagligvaremarked, gør topchefen i koncernen, Per Bank, sig ikke store drømme om at hive store vækstrater hjem i Danmark. Det er derimod i udlandet, at væksten skal hentes, lyder det.
Foto: Christian Klindt Sølbeck/Polfoto/Arkiv
Foto: Christian Klindt Sølbeck/Polfoto/Arkiv

Dansk Supermarked er vokset til at være den største danske dagligvareaktør og har med adskillige milliarder distanceret de nærmeste konkurrenter i form af Coop og Dagrofa. En god portion af væksten er dog hentet uden for landets grænser - navnligt i Polen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også