Rekordsalg i Rema 1000 trækkes af egne varer og økologi

Dysten om danskernes indkøbskroner er intens mellem de fem danske discountkæder, som også kæmper om at markere sig med flere egne dagligvarer.
Foto: MADS HANSEN
Foto: MADS HANSEN
AF JESPER OLESEN

Flere egne varer skal sætte yderligere fart i de danske discountkæder, som samlet sidder på over 40 pct. af det danske marked. Rema 1000, som har hastig vækst, går aktuelt især frem i salget inden for økologi og varer produceret til kæden selv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også