FødevareWatch

Luksusøl skal hjælpe Fakta i hårdt discountmarked

Mere kvalitet på hylderne er en del af den strategi, som skal adskille discountkæden Fakta fra konkurrenterne. Et samarbejde med Danske Ølenstusiaster om specialøl er et af elementerne.

Foto: PR

Der skal mere kvalitetsøl ind på hylderne i Faktas butikker.

Det er et af flere elementer i en strategi, hvor Coops discountkæde vil forsøge at adskille sig fra Netto, Rema 1000 og de andre discountkonkurrenter ved at hæve niveauet af varerne på hylderne, fortæller kommunikationsdirektør i Coop Jens Juul Nielsen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Gartner forventer bedre tilstande til foråret

Fynske Alfred Pedersen & Søn forventer, at de 30 afskedigede medarbejdere og mere normale el- og gaspriser vender tilbage til foråret. Prisen på tomater vil dog stige: "Detailhandlen virker mere nervøs, end vi gør," siger direktøren.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier