FødevareWatch

Luksusøl skal hjælpe Fakta i hårdt discountmarked

Mere kvalitet på hylderne er en del af den strategi, som skal adskille discountkæden Fakta fra konkurrenterne. Et samarbejde med Danske Ølenstusiaster om specialøl er et af elementerne.

Foto: PR

Der skal mere kvalitetsøl ind på hylderne i Faktas butikker.

Det er et af flere elementer i en strategi, hvor Coops discountkæde vil forsøge at adskille sig fra Netto, Rema 1000 og de andre discountkonkurrenter ved at hæve niveauet af varerne på hylderne, fortæller kommunikationsdirektør i Coop Jens Juul Nielsen.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier