Leverandørforening til branchen: Vi har fejlet i vores fokus på markedsandele

Direktøren i Dansk Leverandørforening mener, at dagligvarebranchens som helhed har haft for meget fokus på at tage markedsandele fra hinanden i stedet for at få markedet til at vokse i værdi. Nu er grænsen ved at være nået, og tiden er inde til at tænke nyt.
Foto: Dansk Leverandørforening.
Foto: Dansk Leverandørforening.

De store aktører i dagligvarebranchen i Danmark har haft for meget fokus på hinanden og på at rykke markedsandel rundt i et nulsumsspil i stedet for at se på forbrugerne og nye markedsmuligheder og dermed skabe vækst til gavn for alle.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også