FødevareWatch

Leverandørforening til branchen: Vi har fejlet i vores fokus på markedsandele

Direktøren i Dansk Leverandørforening mener, at dagligvarebranchens som helhed har haft for meget fokus på at tage markedsandele fra hinanden i stedet for at få markedet til at vokse i værdi. Nu er grænsen ved at være nået, og tiden er inde til at tænke nyt.

Foto: Dansk Leverandørforening.

De store aktører i dagligvarebranchen i Danmark har haft for meget fokus på hinanden og på at rykke markedsandel rundt i et nulsumsspil i stedet for at se på forbrugerne og nye markedsmuligheder og dermed skabe vækst til gavn for alle.

Det mener direktør for Dansk Leverandørforening, Niels Jensen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier