Coops convenience-koncept, C-måltidsmarked, der blev introduceret for to år siden med aftensmåltider, får snart nye produkter tilføjet til paletten.
Konceptet skal således udvides til også at tilbyde hurtige måltider om morgenen og ved frokosttid. Det skriver Dansk Handelsblad.
"Vi vil gerne kunne tilbyde kunderne noget til ethvert måltid, for forbrugerne efterspørger tid, og løser vi ikke det for dem, får de løst det med take away andre steder fra eller i caféer og på restauranter. Vores middagssalater er lige store nok til en frokost, derfor lancerer vi midt i januar både frokost og morgenmad som en udvidelse af C-måltidsmarkedet," siger Mikkel Karlsson, der tidligere på måneden blev forfremmet til konceptdirektør i Coop
Ifølge FødevareWatchs oplysninger er de nye produkter et resultat af det delvise ejerskab af Catering Danmark, som blev annonceret i april i forbindelse med præsentationen af andelskoncernens regnskab for 2016.
Coop-veteran skal stå i spidsen for cateringkøb
Superbrugsen får ny kædedirektør
Coop vil styrke salget af convenience-produkter