Burger King-direktør vil finpudse image og stikke næsen mere frem

Det skal være slut med at være anonyme på det danske marked. Synlighed via samarbejder med lokale producenter og friske råvarer skal understøtte Burger Kings ambitiøse vækstmål, fortæller ny chef. 
Burger King skal blive bedre til at kommunikere ud om nye tiltag, siger adm. direktør for den danske del af burgerkæden, der har tabt penge de seneste fem år. | Foto: Pr / Burger King
Burger King skal blive bedre til at kommunikere ud om nye tiltag, siger adm. direktør for den danske del af burgerkæden, der har tabt penge de seneste fem år. | Foto: Pr / Burger King

De ligger næsten altid klos op ad hinanden langs motorveje, ved trafikkryds i yderområderne eller centralt placeret inde i de større byer, men nu vil Burger King træde ud af skyggen fra de øvrige fastfoodkæder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter