Takeawaytjeneste vil indføre faste tilbud
Foodora, der gik ind på det danske marked for seks måneder siden, vil imødekomme danskernes økonomi og faldende takeawaybestillinger ved at indføre rabatter og tilbud.
Det skriver firmaet i en pressemeddelelse.
”Kombineret med det rette udvalg af spisesteder mener vi, at vi har forudsætningerne for at udfordre markedet og servicere danskerne med relevante tilbud,” siger Oliver Frost, adm. direktør i Foodora.
Inflation og stigende priser har påvirket forbrugernes vaner, som, ifølge takeawayfirmaet, bestiller lidt mindre takeaway, end de plejer. Derfor vil Foodora mere konkret indføre en fast rabat, når kunden selv henter sin mad, mens de også vil indføre flere kampagner og dagsaktuelle tilbud.
Den tyske leveringskæde Delivery Hero opkøbte i oktober 2021 takeaway-tjenesten Hungry. Et år senere skiftede de navnet til Foodora og fik lyserøde bude.
Efter en stigende interesse i København opruster firmaet nu i hovedstaden.