Dansk barkoncern rammer sort top og rød bund i rekordregnskab

”Vi har stadigvæk både ambitionen, lysten og evnerne til at blive endnu større,” siger Adam Falbert, adm. direktør i Rekom, efter endnu et år med fremgang i kerneforretningen.
Adam Falbert, adm. direktør i Rekom, der ejer i alt 215 venues. | Foto: Peter Hove Olesen
Adam Falbert, adm. direktør i Rekom, der ejer i alt 215 venues. | Foto: Peter Hove Olesen

Med lidt god vilje ligner grafen over Rekoms omsætning for de seneste fem år et flueben, hvilket tilfældigvis understreger den følelse, barkoncernens adm. direktør sidder tilbage med her, hvor regnskabet netop er offentliggjort.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg