McDonald's har hævet prisen på Coinoffers. Hvad gør de andre kæder?

McDonald’s meldte for nylig meldt ud, at de hæver prisen på deres cheeseburger, som følge af de stigende fødevarepriser. Men hvad med de andre burgerkæder, der sælger burgere i samme prisklasse?
Foto: BOSERUP JAKOB
Foto: BOSERUP JAKOB
af ASGER SKOVDAL JEPSEN, JENS STAVNSBJERG

McDonald’s har siden 1990erne solgt cheeseburgere, hamburgere og andre produkter til 10, 15 og 20 kroner. Kædens såkaldte Coinoffers til fast, lav pris har i mange år derfor været en vigtig del af firmaets brand.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter