FødevareWatch

McDonald's har hævet prisen på Coinoffers. Hvad gør de andre kæder?

McDonald’s meldte for nylig meldt ud, at de hæver prisen på deres cheeseburger, som følge af de stigende fødevarepriser. Men hvad med de andre burgerkæder, der sælger burgere i samme prisklasse?

Foto: BOSERUP JAKOB

McDonald’s har siden 1990erne solgt cheeseburgere, hamburgere og andre produkter til 10, 15 og 20 kroner. Kædens såkaldte Coinoffers til fast, lav pris har i mange år derfor været en vigtig del af firmaets brand.

Men nu er det slut, for virksomhedens franchisetagere har sat priserne op på sine Coinoffers, som Ekstra Bladet kunne fortælle i slutningen af marts måned.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier