FødevareWatch

Frokostselskab vil holde pedalen i bund på vækstfronten

Kampen om firmakunderne har trods pandemien været god for Frokostfirmaet, der slår sig op på stor fleksibilitet med digital platform og mange forskellige køkkener som samarbejdspartnere.

Foto: PR

Med masser af restriktioner og forsigtige virksomheder har det langt fra været let at manøvrere som frokostleverandør de seneste år.

For madselskabet Frokostfirmaet har positionen i de største byer og trekantsområdet dog budt på fremgang og flere kunder i porteføljen. Derfor er der også tilfredshed at spore i forhold til selskabets dugfriske årsregnskab.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Coop rykker rundt i direktørtruppen

Med afsæt i den nye strategi bliver der rykket rundt på stolene i koncernledelsen i Coop. I front for Superbrugsen vender en gammel kending tilbage og i Irma får man også ny kædedirektør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier