FødevareWatch

Frokostselskab vil holde pedalen i bund på vækstfronten

Kampen om firmakunderne har trods pandemien været god for Frokostfirmaet, der slår sig op på stor fleksibilitet med digital platform og mange forskellige køkkener som samarbejdspartnere.

Foto: PR

Med masser af restriktioner og forsigtige virksomheder har det langt fra været let at manøvrere som frokostleverandør de seneste år.

For madselskabet Frokostfirmaet har positionen i de største byer og trekantsområdet dog budt på fremgang og flere kunder i porteføljen. Derfor er der også tilfredshed at spore i forhold til selskabets dugfriske årsregnskab.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier