Fire producenter forsøger at prikke hul til Singapores restaurantmarked

Den danske restaurantscene har gjort det nemmere for danske producenter at komme ind på markedet, hvor man konkurrerer med andre udenlandske brands, fortæller rådgivningspartner.
Den danske ginproducent Copenhagen Distillery er én af de fire virksomheder, der har været i Singapore for at prikke hul til restaurantmarkedet. | Foto: Martin Lehmann
Den danske ginproducent Copenhagen Distillery er én af de fire virksomheder, der har været i Singapore for at prikke hul til restaurantmarkedet. | Foto: Martin Lehmann

Restaurantmarkedet i Singapore er fyldt med luksus og michelin, og nærmest alle fødevarer er importeret i det geografisk lille land på størrelse med Lolland, men med en indbyggerskare på blot 5,4 millioner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter