FødevareWatch

Lidl opruster til digital kamp: Tester scan-and-go

Den tyske detailkæde afprøver nye betalingssystemer på det britiske marked. Herhjemme er flere kæder allerede igang.

(ARKIV) | Foto: Linda Johansen

Lidl kaster sig nu ind i den digitale del af dagligvarekampen.

Ifølge det britiske branchemedie The Grocer tester kæden nemlig i dag sit eget bud på "scan as you go"-løsninger, der indtil videre har kunne anvendes i butikker i det sydvestlige London.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Barkoncern: Branchen er økonomisk underdrejet

I Rekom har man ovenpå onsdagens pressemøde og dertilhørende restriktioner svært ved at forstå, hvorfor det netop er nattelivsbranchen, der skal holde igen. "Det er ikke vores målgruppe - de 18 til 40 årige, der ligger højest i statistikkerne over smittede," siger koncernens politiske direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier