Flere restaurantgæster løfter Dagrofas koncern-regnskab

Markedet er tilbage, siger Dagrofa-topchef om Dagrofa Foodservice, der med en varieret kundekreds har løftet omsætningen frem til 2019-niveau og resultatet endnu højere.
Foto: Pr / Dagrofa Foodservice.
Foto: Pr / Dagrofa Foodservice.

Mens forbrugerne holder på pengene og går på tilbudsjagt i detailhandlen har de ikke samme forbehold til restauranter, og det er én af flere forklaringer på den fremgang, Dagrofas Foodservice-ben har haft i 2022.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg