FødevareWatch

Arla stiler efter fordobling af foodservicesalg

Salget til det danske og europæiske foodservicemarked skal fordobles i Arla Pro over de kommende år, lyder ambitionen.

Foto: ARLA / PR

Markedet for takeaway og restaurationsmad er i hastig forandring og Arla satser på at komme endnu mere med på vognen de kommende år i Pro-divisionen. Det skriver Dagligvarehandlen.

Ambitionen er at løfte salget i Arla Pro dobbelt op frem mod 2026 til at udgøre 4 mia. kr., der skal bygges op omkring stærkere partnerskaber, hvor der skal leveres mange flere mejeriprodukter til de professionelle køkkener.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier