Nu ændrer danskerne igen kaffevaner

Mens danskerne var hjemme under pandemien ændrede forbrugernes kaffevaner sig også. Nu viser de vaner sig på arbejdspladser, caféer og i foodservice, men adm. direktør i Lavazza Danmark ser en ”mellemperiode”, hvor danskerne snart vil skifte præferencer igen pga. af stigende inflation.
Adm. direktør for Lavazza Danmark Tom Faurschou kan endnu ikke se, at inflationen rykker ved danskernes kaffebehov. Men det kan ændre sig, medgiver ham. | Foto: PR/Lavazza
Adm. direktør for Lavazza Danmark Tom Faurschou kan endnu ikke se, at inflationen rykker ved danskernes kaffebehov. Men det kan ændre sig, medgiver ham. | Foto: PR/Lavazza

Selvom pengesedlerne i pungen bliver færre og færre i disse tider, ser Lavazza Danmarks adm. direktør, Tom Faurschou, ikke, at forbrugerne endnu har vendt sig væk fra den ”gode kaffeoplevelse.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også