Nu ændrer danskerne igen kaffevaner

Mens danskerne var hjemme under pandemien ændrede forbrugernes kaffevaner sig også. Nu viser de vaner sig på arbejdspladser, caféer og i foodservice, men adm. direktør i Lavazza Danmark ser en ”mellemperiode”, hvor danskerne snart vil skifte præferencer igen pga. af stigende inflation.
Adm. direktør for Lavazza Danmark Tom Faurschou kan endnu ikke se, at inflationen rykker ved danskernes kaffebehov. Men det kan ændre sig, medgiver ham. | Foto: PR/Lavazza
Adm. direktør for Lavazza Danmark Tom Faurschou kan endnu ikke se, at inflationen rykker ved danskernes kaffebehov. Men det kan ændre sig, medgiver ham. | Foto: PR/Lavazza

Selvom pengesedlerne i pungen bliver færre og færre i disse tider, ser Lavazza Danmarks adm. direktør, Tom Faurschou, ikke, at forbrugerne endnu har vendt sig væk fra den ”gode kaffeoplevelse.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter