Mikkeller sælger sit amerikanske bryggeri

Efter seks år i San Diego er det slut. Mikkeller sælger sit amerikanske bryggeri til stor ærgelse for ledelsen, der dog må indse, at driften ikke længere er rentabel.
Foto: Camilla Stephan / Mikkeller
Foto: Camilla Stephan / Mikkeller

Mikkeller skal ikke længere drive sit eget bryggeri på det amerikanske ølmarked, men vender tilbage til en model med kontraktbryggeri, som var bryggeriets udgangspunkt, da man i sin tid begav sig ind i USA.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også