Carlsberg fejrer jubilæum med Liverpool

Et udvalg af Carlsbergs dåser vil i en periode blive trukket i fodboldklubben Liverpools trøjer for at fejrer samarbejdets 30-års jubilæum.

En øl-dåse i Liverpool trøje.

Det er måden, hvorpå Carlsberg vil fejre, at bryggeriet fra Valby i 30 år har været associeret med den engelske fodboldklub Liverpool. Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.

”Vi er meget stolte af at fejre 30 år som partnere i Liverpool FC. Dette partnerskab er dybt indgroet i et fælles sæt af værdier og gået meget længere et end normalt sponsorat,” skriver Louise Bach, der er direktør Carlsbergs globale sponsorater.

We are extremely proud to be celebrating 30 years as partners of Liverpool FC. This partnership is deeply rooted in a shared set of values and goes way beyond a regular sponsorship. To share a journey for 30 years, through the ups and downs, is truly special and what better way to celebrate this by sharing something unique with the fans

Dåserne vil blive beklædt i seks trøjer med navne såsom Jamie Carragher og Louis Garcia på dåsen.

De nye dåser vil blive solgt på et udvalg af markeder, hvor Danmark blandt andet er et af dem.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

For abonnenter