Unilevers vækstplaner sikrer højt plus på bundlinjen

Det bedste resultat i en lang årrække er en realitet for Unilevers danske afdeling, der hæver bundlinjen med et trecifret millionbeløb.
Foto: Dado Ruvic / Ritzau Scanpix
Foto: Dado Ruvic / Ritzau Scanpix

Regnskabet for 2021 lyder således for den danske afdeling af den verdenomspændene forretning, der er Unilever: Årets resultat kom igen over den sorte spærregrænse med 98,8 mio. kr. i 2021 efter et 2020, hvor resultatet landede på minus 14 mio. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter